GYIK

GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen árak vannak feltüntetve a termékeknél?
Minden terméknél a bruttó ár látható, mely darabra vagy csomagra vonatkozik.

A képeken a termék valódi színét láthatom?
A fotókat professzionális eszközökkel és nagy körültekintéssel készítettük, azonban a számítógépes megjelenítők (monitorok) színvisszaadása eltérő lehet. Az, hogy Ön mennyire helyes színeket lát, az Ön számítógépétől függ.

Hogyan fizethetek?
Banki előre utalással, utánvéttel, készpénzzel, bankkártyával.
A fizetési lehetőség szállítási mód választásától függ.

Van-e minimum rendelési összeg?
Nincs.

Mi történik, ha valamelyik megrendelt termék elfogy?
Amennyiben a megrendelt termék elfogyna, akkor telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Igyekszünk esetleg hasonló vagy helyettesítő terméket ajánlani.

Mennyi időn belül küldik el a megrendelt terméket?
Igyekszünk minél hamarabb összekészíteni a rendelt termékeket.

Személyes átvételnél mikor vehetem át a rendelést?
Várhatóan a rendelést követő munkanapon már átveheti üzletünkben rendelését. Kivételt képez, ha a termék nincs raktáron és a beszerzés több napot vesz igénybe. Ezt mindig jelezzük az általunk küldött e-mailben.

Mikor érkezik a rendelés?
Megrendelése visszaigazolása után, várhatóan maximum 5 munkanapon belül érkezik meg csomagja. Kivétel, ha a termék nincs raktáron és beszerzése hosszabb időt vesz igénybe. Igyekszünk, hogy minél előbb kézhez kapja a megrendelt árut.

Kapok értesítést a csomag érkezéséről?
Igen, e-mailt küldünk a csomag feladásakor, mely tartalmazza az utánvéttel fizetendő végösszeget és a küldemény azonosítóját is.

Hogyan kapom meg a számlát?
A számlát a csomagban, a megrendelt termék mellett fogja megtalálni.
Személyes átvétel esetén pedig az áru átvételekor adjuk át.

Van csomagolási költség?
A csomagolásra semmilyen költséget nem számolunk fel. A termékeket igyekszünk úgy becsomagolni, hogy azok a szállítás során ne sérüljenek.

Hány csomagban küldik el a megrendelést?
Ez függ a rendelés nagyságától. Igyekszünk mindent gondosan becsomagolni, hogy ne sérüljön. Ha a termék jellege, mérete vagy tömege igényli, akkor több dobozba csomagoljuk a megrendelt termékeket.

Külföldre miként tudnak csomagot küldeni?
Jelenleg kizárólag Magyarországra szállítunk.

Mit tegyek, ha sérült vagy nem megfelelő terméket kaptam?
A termékeket csomagolás előtt átnézzük, minőségüket ellenőrizzük.
Bízunk benne, hogy ilyen nem fordul elő, de ha mégis, akkor kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk;
telefonon (+36 70 612 7053 vagy +36 70 434 8734),
vagy e-mail-ben ([email protected]).
Minden sérüléssel kapcsolatos panaszt a lehető leggyorsabban kezelünk, és a sérült termékeket díjmentesen újra elküldjük. Amennyiben időközben a termékből esetleg elfogyott a készlet, a sérült termék árát visszautaljuk.

További kérdések?
Küldjön e-mailt az [email protected] címre, vagy hívjon minket a +36 70 612 7053-as vagy a +36 70 434 8734-es telefonszámon.

page2image62519360